Searching...
Wednesday 8 October 2014
23:56 0

Gempar! Rumah di samun dan anak dirogol depan mata Ibu...


Gambar hiasan

"Kami diheret 10 meter ke ladang kelapa sawit di belakang rumah sebelum anak bongsu saya dirogol oleh seorang penjenayah berkenaan." Kata seorang wanita yang dikenali sebagai Mahberusiah 50-an di sini semalam.



Dalam kejadian Jam 3:30 petang itu, dua beranak itu dirompak dua penceroboh rumah mereka di sebuah kampung mereka di daerah ini. Menceritakan kejadian itu, Mah berkata, mereka sedang tidur di ruang tamu rumah pusaka keluarga sebelum dikejutkan kehadiran dua perompak yang tidak dikenali kerana kedua-dua mereka menutupi muka dengan topeng.

"Penjenayah yang bersenjata parang dan pisau memaksa kami mengambil barang berharga dan menyuruh kami berdiam diri, jika tidak mereka akan kerat leher kami." kata ibu menjelaskan dengan sedih.

Selain itu penjenayan juga mengugut anak perempuan setelah diperkosa, supaya menyerahkan wang dan barang berharga kepada mereka.

kami tak dapat mengsahih kan benar benar kes ini kami kongsi dari sebuah blogger. kami sedang mencari sumber sumber lain untuk sahih kan kes iniJadikan ini sebagai pengajaran kunci la betul betul rumah anda selapas itu tawakkal kepada allah semoga kita d lindungi allah amin
Semuanya di POTPETAJE....!!!

0 comments:

Post a Comment